De PUUR Zwanger & Baby "blije doos": ecologisch, duurzaam & gratis!

Gastblog door Edith Hemmes van Novany.nl


Naar aanleiding van mijn eigen zwangerschap en de zoektocht naar anders dan anders, ben ik bezig een alternatieve "blije doos" samen te stellen. Het was mijn derde kindje, maar toch kwam ik dingen tegen waarvan ik gewild had dat ik het eerder had geweten! Een navelvetertje in plaats van die rare, grote, plastic "broodzakjes" clip bijvoorbeeld, wát een uitvinding. En....het blijkt niet eens nieuw te zijn, vroeger hadden ze niet anders. Ik vond het een verademing op dat kleine ieniemienie buikje en eindelijk durfde ik in de kraamweek ook eens luiertjes te verschonen, zonder dat ik bang was achter die klem te blijven haken. Wauw!


Met biologisch eten / babyvoeding en organic verzorgingsproducten was ik al wel bekend en opeens gunde ik al deze ervaringen ook andere moeders. Ik kwam er namelijk achter dat dit lang niet voor iedereen vanzelfsprekend was en dat veel moeders er wél meer van wilden weten. Alleen..... ze wisten niet waar deze zoektocht te beginnen....


Tijd om al deze mooie merken en initiatieven te bundelen in een goodie bag vond ik. Niet zo'n blije doos met tien kilo aan folders en een paar spulletjes, maar echt een feestje om uit te pakken! Speciaal voor zwangere vrouwen: een tikkeltje eigenzinnig, die niet mainstream zwanger willen zijn en opvoeden. 




De eerste editie wordt as we speak samengesteld en wekelijks worden er mooie artikelen aan toegevoegd. 8 nov. op de Ouders Natuurlijk Beurs worden de eerste 200 tassen gratis uitgedeeld aan zwangere bezoekers en daarna is de box te bestellen via de facebooksite PUUR Zwanger & Baby. Like en volg ons! Na iedere 50 likes volgt een leuke win-actie waarbij iedereen kans maakt op een bijzonder cadeautje.

Warme groet,
Edith


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee! Een fijne toevoeging aan het assortiment van dozen met vooral veel papier en plastic!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...