Kinderkleding Tag!

Bij Blogmama kwam ik onlangs de Kinderkleding Tag tegen, met allerlei leuke vragen over kinderkleding. Ik vond het direct een leuke tag, dus ik ben zo vrij geweest om deze over te nemen :) Veel leesplezier!

1. Wat is je favoriete kinderkleding winkel? 

Zara, H&M, C&A, Hema, kinderkleding-tekoop.nl



2. Wat is je favoriete kinderaccessoire? 

Ik gebruik eigenlijk weinig accessoires bij Dévi, ik denk dat je dit sneller bij een meisje doet. Wel draagt hij soms een stoere pet of een zonnebril. 

3. Koop je tweedehands kinderkleding? 

Dit heb ik in het verleden weleens gedaan, maar mijn ervaring is dat de kleding vaak toch al wat verkleurd of verwassen is en dat het kledingstuk dan sneller aan vervanging toe is. Mijn voorkeur gaat daarom toch uit naar nieuwe kleding. 

4. Geef je veel geld uit aan één kledingstuk?

Nee, ik shop met name bij de goedkopere ketens en merkkleding koop ik alleen als er een fikse korting op zit :) Wel geef ik iets meer uit aan schoenen en bijvoorbeeld een goede winterjas. 

5. Wat is je favoriete kinderkleding style?

Ik vind zowel sportieve kleding als hippe wat nettere kleding leuk, ligt een beetje aan de gelegenheid. Dévi draagt vaak sneakers en skinny jeans, maar ook wel wat nettere kleding van de Zara. 

6. Match jij wel eens de kleding van je kindje met je eigen kleding?

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. 

7. Heeft je kindje wel eens een pyjama dagje?

Als baby wel, maar tegenwoordig niet meer. Wel wil hij vaak direct na het eten douchen, zodat hij nog even in zijn pyjama beneden kan spelen. En op een luie dag hebben we nog weleens een pyjama ochtend :) 

8. Heeft je kindje meer kleding dan jij?

Nee, dat valt best mee, ik denk dat mijn partner en ik meer kleding hebben. Dévi groeit vrij snel, waardoor ik telkens weer een grotere maat moet kopen. Verder speelt hij veel buiten, waardoor zijn kleding ook niet erg lang meegaat. 

9. Wat is je favoriete kinderkleding item op dit moment?

Ik ben dol op de kinderkleding van Zara, dus deze items zijn echt wel mijn favoriet. 

10. Welke kleuren passen het beste bij je kindje?

Felle kleuren staan hem erg leuk, zoals turquoise en mintgroen. Ook donkerblauw en wit staan hem erg mooi. 


Wil jij de 'Kinderkleding Tag' overnemen? Dat mag! Laat je het mij weten als je de tag hebt ingevuld? Dan breng ik een bezoekje aan jouw blog :)


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk tag! Ik ontdekt nieuw kinders webshop. Ik ga de tag overnemen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen. Ik zie veel bekende winkels voorbij komen : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk om te lezen! En inderdaad, ik gebruik veel meer accessoires bij mijn dochter dan bij mijn zoon.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...