Mijn week op Instagram #12 & #13


Ja, jullie zien het goed, ook deze keer heb ik weer 2 weken gecombineerd. Ondanks dat ik momenteel even niet werk, heb ik het toch ontzettend druk en kom ik de laatste tijd wat minder aan bloggen en Instagram toe dan dat ik graag zou willen. Echter ik doe mijn best om jullie op de hoogte te houden :) 


Ook deze week ben ik nog volop aan het sporten. Echter, zoals het meestal met sporten gaat bij mij, ben ik hier de laatste week alweer niet aan toegekomen. Uiteraard ben ik wel van plan om dit zo snel mogelijk weer op te pakken :)


Als avondeten at ik deze heerlijke gezonde quinoa salade. Ik had echter steeds het gevoel dat er iets mistte en inderdaad, ik was de avocado vergeten. Deze heb ik de volgende dag dus maar op mijn brood gesmeerd, ook lekker haha!


Voordat ik ga slapen neem ik altijd even een kijkje bij Dévi. Deze avond trof ik hem zo aan, heerlijk slapend bovenop één van zijn lievelingsknuffels, zo schattig :)


Mijn tweede keer sporten deze week, toen nog goed bezig ;)


Een heerlijk gezond ontbijtje, yoghurt met Eat Natural en gojibessen.


Ik maakte deze week een begin met mijn review voor Molletje & friends. Deze komt volgende week online. 


Zondag heb ik lekker koekjes gebakken met Dévi, erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar :)


Woensdag zijn we gezellig met oma naar de kermis geweest. De draaimolen is favoriet bij Dévi, hij is er wel drie keer in geweest. 


Eigenlijk vind ik dat je pas in november pepernoten mag eten, maar Dévi wou ze zo graag, dat ik ze toch maar heb gekocht :) en natuurlijk eet ik dan gezellig een paar mee ;)


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.

1 opmerking:

  1. Ik ben helemaal onder de indruk van je fitnessapparaat! Handig om dat thuis te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...