And the winners are.....


Afgelopen maand had ik een superleuke winactie in samenwerking met Oei, ik groei! Ik mag maar liefst 4 nieuwe Oei, ik groei! negen maanden dagboeken weggeven! In dit dagboek kun je tijdens je zwangerschap per maand en per week allerlei leuke en bijzondere momenten bijhouden, zoals het voelen van het eerste schopje of de eerste keer dat je naar het hartje hebt geluisterd. En vandaag mag ik de winnaressen bekend maken! Dit zijn geworden:
  1. Manuela Brandt
  2. Marit de Boer
  3. Nathalie Mulckhuijse - Hoekema
  4. Miranda Heij

Lieve dames, van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs! Ik hoop dat jullie veel plezier hebben van de dagboeken :) Zouden jullie contact met mij op willen nemen zodat ik de boeken zo snel mogelijk naar jullie op kan sturen? Jullie kunnen mailen naar klwondertjes@gmail.com of een berichtje achterlaten op Facebook.

Iedereen bedankt voor het meedoen!


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...