Mijn week op Instagram #4 & #5

Aangezien het weer maandag is, hierbij een nieuw Instagram weekoverzicht. 

Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik deze overzichtjes wekelijks blijf delen. Dit om meerdere redenen. Allereerst is de vakantieperiode voorbij en zal Dévi vanaf vandaag dagelijks naar school gaan, waardoor ik veel minder leuke foto's zal kunnen maken. Verder merk ik dat ik Instagram als een verplichting ga zien, ik heb het gevoel dat ik foto's moet maken en plaatsen, omdat ik natuurlijk wel een leuke weekoverzicht met jullie wil delen :) Wellicht dat ik af en toe nog een overzichtje zal plaatsen of bijvoorbeeld een overzicht met 'gewone' foto's i.p.v. Instagram foto's, maar hier moet ik nog even goed over nadenken :)



Ik begon mijn maandagochtend twee weken geleden met deze leuke DIY. Ik had nog drie simpele zwarte fotolijstjes liggen en wou hier graag iets leuks mee doen. Daarom heb ik een aantal leuke free printabels opgezocht en deze uitgeprint en in de lijstjes gedaan. Supermakkelijk en (bijna) gratis :) 


Er was die maandag ook weer braderie bij ons in het centrum. Aangezien Dévi dit de vorige keer zo geweldig vond, ben ik hier nogmaals met hem naartoe gegaan. Hier zit hij in de draaimolen. Op de poes natuurlijk :) mijn grote poezenvriend. Hij heeft nog behoorlijk gehuild toen het ritje over was en hij de poes niet meer naar huis kon nemen, hahaha de schat!


Dinsdag hadden wij een afspraak bij de tandarts. Ik had Dévi beloofd dat hij mocht schommelen op de schommel voor de praktijk als hij lief zou zijn en goed zou luisteren. 


Mijn ontbijt van donderdag: speltmuesli met yoghurt en twee nectarines #mjam :-D


Vrijdag ging ik samen met Dévi bij een vriendin op bezoek. Zij heeft sinds kort een trampoline in de tuin voor haar dochter. Deze moest Dévi natuurlijk even uitproberen.


Bij Telfort is Nick Jr momenteel zender van de maand. Tekenfilms zoals Dora, Diego en Paw Patrol komen nu dus regelmatig voorbij. Heerlijk om zo 's avonds nog even samen te kijken. Dévi is ook helemaal gelukkig met deze zender! Helaas zal deze weer verdwijnen in september, ik maak me nu al zorgen...


Zondag begon ik de dag met een iets steviger ontbijtje: speltbrood met roerbakei, nogmaals #mjam ;-D


Zucht, mijn kleine mannetje wordt echt groot...hij kan al zoveel zelf. Nu kan hij ook al zijn eigen drinken inschenken, zo cute :)


Maandag plaatste ik een persoonlijke blog i.p.v. een Instagram Diary. Deze blog ging over onze twijfels om naar het Westen van het land te verhuizen...


Ik vond het schrijven en plaatsen van mijn blog over een eventuele verhuizing erg spannend en voelde mij daarom niet helemaal fit die dag. Kun je nagaan wat spanning met je lichaam kan doen... Ik besloot een beetje op bed te relaxen en zette allerlei gevoelens, gedachten en nog meer voors en tegens op papier.


Ai, van mijn poging om af te vallen is tot nu toe nog niet veel terecht gekomen. Ik ben op zich wel al een kilo kwijt, maar heb ontzettend veel moeite om allerlei lekkers te laten staan. Zo zwichtte ik dinsdag voor deze zak Jelly Beans :)


Ter compensatie van de Jelly Beans at ik 's avonds wel een gezonde maaltijd: sla met avocado en kipfilet.


Woensdag gingen wij met het hele gezin een dagje naar Plopsaland. Dit is echt een favoriet van Dévi :)


Vooral deze autootjes vind hij helemaal geweldig! Hij is dol op spelen met auto's en hier kan hij er gewoon echt zelf in rijden haha een droom voor iedere kleine jongen!


Een andere favoriet is deze dansvloer. Dévi vind het echt prachtig om als een soort break dancer over deze vloer te rollen. So You Can Think You Can Dance over een paar jaar? ;-D


Uiteraard hebben we nog veel meer attracties bezocht, maar dat zijn echt teveel foto's om op Instagram te plaatsen :) We hebben de dag afgesloten met een bezoekje aan Dévi zijn lievelingsrestaurant ;)


Donderdag ben ik met het project 'slapen zonder luier' gestart. Hiervoor heb ik deze beloningskalender gemaakt (goh alweer een DIY haha). Voor iedere droge nacht mag hij een sticker plakken en bij een volle kaart krijgt hij een cadeautje. Helaas zijn we nu een aantal nachten verder en is er nog geen sticker geplakt :( Dus mocht iemand nog tips hebben, ik hoor ze graag!


Dévi is dol op auto's en racen, hier houdt hij een knuffelrace met al zijn lievelingsknuffels, zo schattig #smelt


Zondag was het zo regenachtig en koud dat het wel herfst leek. Daarom dook ik 's avonds lekker onder een dekentje op de bank met een kopje thee, chocolaatjes (fout!) en kaarsjes. Lekker knus, maar eigenlijk wel een beetje te snel. Niet zo lang geleden lag ik nog heerlijk op het strand....


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...