Mijn week op Instagram #3



Maandag! Dus tijd voor mijn Instagram foto's van de afgelopen week :) Dit was mijn eerste 'vrije' week, dus ik heb lekker veel foto's kunnen maken :)




Maandag brachten wij een bezoekje aan de braderie bij ons in het centrum. Dévi vond het geweldig. Zo ging hij o.a. in het springkussen, op de skelter en kreeg hij een oliebol en een ijsje. 


Ook was er een draaimolen. Dévi durfde niet alleen, dus tja, dan maar samen met mama :)


In de auto van de draaimolen. 



Dinsdag begon ik mijn dag met een gezond ontbijtje: havermout met appel, rozijntjes en kaneel. Net een appeltaartje :-D


Daarna ging ik een rondje hardlopen.


Dévi was dinsdag voor het laatst bij zijn gastouder. De dag werd afgesloten met één van zijn lievelingsgerechten, pannenkoeken!


Woensdag ging ik samen met Dévi boodschappen doen bij de Jumbo. In mijn woonplaats krijgen kinderen altijd fruit mee bij de kassa, dat vind ik echt een supergoed initiatief. Dévi is er dol op en vraagt er vaak zelf al naar. 


's Avonds heb ik lekker Antilliaans gekookt, karbonade met rijst en salade #mjam :-D


Woensdag maakte ik ook deze superfood chocolaatjes met pure chocolade, gojibessen, kokosrasp en chiazaad, nogmaals #mjam dus ;)


Ik probeer weer wat gezonder te eten, omdat ik graag een paar kilo af wil vallen. Daarom eet ik nu regelmatig dit soort lekkere gezonde ontbijtjes. 


Vrijdag at ik 's ochtends ook weer lekker gezond, yoghurt met muesli van Eat Natural, nectarine, blauwe bessen en frambozen. 


Zoals ik in mijn vorige blog al schreef ga ik de komende weken veel leuke dingen doen met Dévi. Vrijdag gingen wij heerlijk de hele dag naar het strand. Dit was echt superleuk, dus als het mooi weer blijft, gaan we deze week nog een keer. 


Aangezien ik af wil vallen zal ik ook meer moeten gaan sporten. Ik ben al begonnen met hardlopen en wil ook wat aan fitness gaan doen. Wij hebben deze set bij ons in de schuur staan, dus deze heb ik zondag helemaal schoongepoetst en is nu klaar voor gebruik :) 


Dit was mijn lunch van zondag, wentelteefjes met kaneel en meloen. Echt superlekker! Het idee hiervoor heb ik van Jennie from the Blog


Zondagmiddag ging ik samen met Dévi op de fiets naar mijn moeder, zijn oma dus :) De zon scheen nogal fel, dus ik liet hem deze stoere pet dragen. 


Mijn moeder heeft een vijver in de tuin met een aantal vissen, Dévi vind het erg leuk om deze te voeren, dus dat deed hij ook deze middag. 


Ai, deze foto komt niet helemaal overeen met mijn goede voornemen om af te vallen. Ach ja, het was warm en ik was op de fiets ;)


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'InstagramFacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...