Voor even weer fulltime mama

Vorige week vrijdag was het mijn laatste werkdag bij het bedrijf waar ik het afgelopen jaar heb gewerkt. Vanaf nu ben ik weer volop werkzoekende en voor even weer fulltime mama....



En dat is best raar, na een jaar lang 32 uur per week gewerkt te hebben, maar stiekem ook best even lekker. Ik hoop natuurlijk dat ik niet al te lang thuis zal zitten, maar een paar weekjes vind ik op dit moment even helemaal niet erg. En daar heb ik een goede reden voor....over iets minder dan drie weken gaat Dévi namelijk naar de basisschool en dus heb ik nu de mogelijkheid om tot die tijd elke dag bij hem te zijn, leuke dingen met hem te doen en van hem genieten. Welke mama wil dit nu niet? Want zodra ze naar school zijn, zie je ze uiteraard een stuk minder en gaat alles volgens mij nog sneller dan dat het tot nu toe is gegaan. En de eerste vier jaar gingen al zo snel!

Verder geeft deze 'vrije' periode mij de mogelijkheid om even een beetje tot rust te komen, te werken aan mijn blogs en na te denken over de toekomst. Het zoeken naar een nieuwe baan hoort daar natuurlijk ook bij, want daar ben ik ook zeker mee bezig. Ik hoop zo snel mogelijk weer ergens aan de slag te kunnen. Want ook al is het nu wel even lekker zo samen met Dévi, ik heb geen idee wat ik straks met al mijn vrije tijd moet doen als hij naar school is. Volgens mij ga ik me hartstikke erg vervelen in een schoon, stil, opgeruimd huis zonder Dévi om me heen. 


Nou ja, voorlopig ga ik daar nog maar niet aan denken en ga ik nog even heerlijk genieten van mijn mannetje. Om te beginnen gaan we komende vrijdag gezellig een dagje naar het strand :) En voor de komende tijd hebben we nog allerlei andere leuke dingen gepland, zoals een dagje naar het zwembad, de dierentuin en Ballorig. Allemaal dingen die Dévi superleuk vindt! 

Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...