Mijn week op Instagram #1

De laatste tijd merk ik dat ik steeds actiever ben op Instagram. Op dit moment deel ik bijna dagelijks foto's uit ons leven.



Aangezien ik binnenkort weer fulltime thuis zal zijn, verwacht ik dat dit alleen maar meer zal worden. Vandaar dat ik hier een vaste wekelijkse blog van ga maken en iedere maandag de foto's van de afgelopen week met jullie zal delen :)


De eerste foto die ik deze week plaatste was een foto van mijn avondeten. Maandag had Dévi al bij de gastouder gegeten en was mijn vriend aan het werk, dus heb ik lekker makkelijk gegeten: twee tartaartjes met een salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, zwarte olijven en mozzarella. 


Dinsdag plaatste ik een superleuke winactie op mijn blog: like & share mijn pagina op Facebook en je maakt kans op een negen maanden dagboek van Oei, ik Groei! 


Woensdag was het mijn roostervrije dag en aangezien het heerlijk weer was heb ik die ochtend vroeg boodschapjes gedaan en de rest van de dag lekker in de tuin doorgebracht. 

Donderdag en vrijdag was ik aan het werk en heb ik geen foto's geplaatst.


Zaterdag heb ik een bezoekje gebracht aan de Action en kocht ik deze superleuke sandaaltjes voor slechts € 2,99 (!), dat zijn nog eens leuke prijzen :)


Zaterdagmiddag bracht ik ook lekker lui in de tuin door. Aan het einde van de middag nam ik een heerlijk ijskoud glas Sangria met ijs en zetten we de bbq aan.  


Mijn zondagochtend begon vroeg...Dévi stond om 7:00 uur al naast mijn bed om mij mee naar beneden te nemen :-D Ter compensatie van de bbq begon ik de dag met een gezond ontbijtje van yoghurt met muesli van Eat Natural en blauwe bessen. 


Ik lakte mijn nagels weer mooi roze :)


Later op de ochtend nam ik als tussendoortje een banaan en een nectarine. 


Tot slot schreef ik nog een leuke review over deze prachtige armband van HippeSieraden. Binnenkort online!


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'Instagram, FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...