WINACTIE! Maak kans op een negen maanden dagboek van Oei, ik groei!

Doe mee met deze gave winactie en maak kans op het nieuwe negen maanden dagboek van Oei, ik groei! 

Een zwangerschap is hele mooie, bijzondere ervaring. Zo'n klein mensje dat zich ontwikkeld in jouw buik, dat is toch wel heel speciaal. Tijdens de zwangerschap gebeurd er ontzettend veel: bezoekjes aan de verloskundige, echo's, zwangerschapskwaaltjes, het inrichten van de babykamer en noem maar op. In de nieuwe supergave Limited Edition van het Oei, ik groei! negen maanden dagboek kun je dit nu allemaal vastleggen! Zo onthoud jij elk moment van jouw zwangerschap en kan jouw kindje dit later ook teruglezen. Hoe leuk is dat? 




Ik heb zelf tijdens mijn zwangerschap geen negen maanden dagboek bijgehouden en dit vind ik nog altijd erg jammer. Vooral nu ik dit exemplaar heb gezien. Het Oei, ik groei! negen maanden dagboek dagboek ziet er namelijk echt superleuk uit. De kleuren zijn lekker fris en vrouwelijk en zowel de voorkant als de binnenkant zijn voorzien van diverse, mooie tekeningen. Echte kunstwerkjes, want iedere druk wordt namelijk gemaakt door een bijzondere opkomende kunstenaar. Deze eerste druk is gemaakt door Pauline Zeij, een zeer bijzondere, autodidactische kunstenares. 


    

In het dagboek kun je per week en per maand allerlei leuke en belangrijke momenten bijhouden (zie bovenstaande foto). Verder bevat het dagboek bevat een leuk stickervel voor de echte milestones tijdens jouw zwangerschap (o.a. 1e schopje gevoeld, hartje gehoord), een bewaarhoesje voor echofoto's en uitneembare pagina's om de agenda helemaal te personaliseren. Dus ben je alleenstaand? Dan scheur je gewoon alle pagina's over papa er uit. En is je partner een mede-moeder? Dan kun je mama en moeder stickers over de woorden papa en vader plakken. Superhandig! 


    

Winactie!
En dan nu het leukste onderdeel van deze blog ;) Ik mag namelijk maar liefst vier (!) van deze geweldige nieuwe Oei, ik groei! negen maanden dagboeken weggeven! 

Hoe kun jij één van deze boeken winnen?
  • Like Kleine Wondertjes op Facebook
  • Like & share het bericht over de winactie met jouw vrienden
Hoe meer je liked & shared, hoe meer kans :-)

De winactie loopt t/m 31 juli 2014, daarna zal ik de winnaars bekend maken op Facebook en mijn blog.

Heel veel succes iedereen!!

Deze winactie is in stand gekomen in samenwerking met Oei, ik groei!

Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin'FacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...