Mijn week op Instagram #2


























Het is maandag en dus is het weer tijd voor een weekoverzicht van mijn posts op Instagram :)


Maandag heb ik de hele dag gewerkt en 's avonds nog druk aan mijn blogs gewerkt. Daarna ging ik even heerlijk languit op de bank :)



Dinsdag was ook weer een werkdag voor mij. Dévi was al vroeg wakker, dus konden we gezellig samen ontbijten voordat ik ging werken. 


Woensdag was ik vrij en ging ik even het centrum in met Dévi. Het was heerlijk mooi weer, dus ik droeg een lekker zomers hemdje.


Tijdens het winkelen komen wij altijd langs deze hobbelpaardjes. Natuurlijk wil Dévi hier dan graag even op :) kon ik gelijk even lekker uitrusten op het bankje in de schaduw.


Eenmaal thuis dronk ik dit heerlijke roze aardbeiendrankje van Curaçao. Het viel mij meteen op dat dit drankje perfect matchte met mijn roze nagellak hahaha ;-D


Vrijdagavond ben ik druk bezig geweest met mijn blogs en Bloglovin'. Door hier regelmatig even wat aandacht aan te besteden krijg ik steeds meer volgers. Dit doe ik ook regelmatig met alle andere Social Media kanalen (InstagramTwitterFacebook en Pinterest).


Mijn kleine man wordt groot! Ik kan er echt niet meer omheen. Hij kan inmiddels bijna overal bij en als het niet lukt, dan verzint hij wel iets om het toch voor elkaar te krijgen. Haha die slimmerd :)


Mijn avondeten van afgelopen zaterdag. Een maaltijdsalade van de Jumbo met tonijn en krieltjes. Echt een aanrader, ik vond hem superlekker!


Zondag stond ik met drie vriendinnen op een markt om tweedehands kleding en spulletjes te verkopen. Met twee volgeladen auto's vertrokken we 's ochtends vroeg om 6:15 uur richting Annen. Het was een hele gezellige dag, maar rijk zijn we er helaas niet van geworden. Dit was dus meteen de laatste keer. Hoe gezellig het ook is, het moet natuurlijk wel iets opleveren :)


Volg Kleine Wondertjes ook via Bloglovin', InstagramFacebookTwitter en Pinterest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...