Last Minute Moederdagtip: Lucardi Silver & Diamond Collection (met leuke kortingscode!)*

Nog maar een paar dagen en dan is het alweer zover, Moederdag. Komende zondag 10 mei worden er weer vele moeders heerlijk verwend met een ontbijtje op bed en prachtige (zelfgemaakte) cadeautjes. En mocht jij nog op zoek zijn naar een mooi cadeau voor jouw moeder, dan heb ik nog een leuke Last Minute Moederdagtip voor jou!

Bij Lucardi hebben ze namelijk hét perfecte moederdagcadeau: de nieuwe Silver & Diamond Collection. Prachtige zilveren sieraden met als finishing touch: één of meerdere fonkelende diamanten. Je kunt nu een echte diamanten ring cadeau geven voor een heel klein prijsje. De collectie is nu namelijk al verkrijgbaar vanaf € 29,99!

  


Ter ere van de nieuwe Silver & Diamond Collection mocht ik van Lucardi voor Moederdag alvast een cadeautje uitkiezen. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen :) Ik heb gekozen voor deze prachtige S&D ring met maar liefst 9 diamanten!


In de Silver & Diamond Collection vind je naast al deze mooie ringen ook een aantal andere mooie bijpassende items, zoals een ketting of oorbellen. Superleuk om als setje cadeau te geven aan je moeder!

Kortingscode!
En zoals beloofd heb ik voor jullie een leuke kortingscode t.w.v. maar liefst 10 euro! Met de code LUCARDI-XD ontvang je t/m 31 mei a.s. 10 euro korting op jouw bestelling uit de Silver & Diamond Collection van Lucardi. Ideaal dus voor Moederdag! En bestel je voor 18.00 (op werkdagen) dan heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis!

* Dit artikel bevat één of meerdere door mij ontvangen producten.

Wil je op de hoogte blijven van leuke webshops of meer zien van mijn persoonlijke leven als mama? Volg mij dan ook via InstagramFacebookTwitterBloglovin' en/of Pinterest.

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...