Ikbenzomooi.nl: unieke lifestyle webshop voor baby, kind en mama*

Vandaag wil ik jullie laten kennismaken met een superleuke webshop die ik onlangs heb ontdekt, namelijk Ikbenzomooi.nl. Een unieke lifestyle webshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind én mama. Van babykleding tot speelgoed, van sieraden tot woonaccessoires, Ikbenzomooi.nl verkoopt het allemaal! Het assortiment is ontzettend breed en wordt wekelijks aangevuld met nieuwe, leuke en hippe producten.


Zoals je ziet op bovenstaande collage is de collectie van Ikbenzomooi.nl echt helemaal van nu. Geheel volgens de laatste trend vind je er ontzettend veel hippe zwart-wit producten, zoals kaartjes met mooie teksten, babykleding en zelfs een zwart-witte tipi tent. Hoe gaaf is dat!

Ikbenzomooi.nl is dus echt een webshop waar je zeker even een kijkje moet nemen! Uiteraard heb ik dat ook uitgebreid gedaan :) speciaal voor jou heb ik een overzichtje gemaakt van mijn favorieten:
Deze poppetjes vond ik gelijk helemaal geweldig! Ze zien er zo ontzettend leuk en schattig uit. Hip, zwart-wit en heel uniek. Deze nesting dolls zijn namelijk handgeschilderd en daarom is geen set hetzelfde. Leuk voor in een hippe, trendy baby- of kinderkamer of (zoals ik heb gedaan) voor in de woonkamer.


Dit was liefde op het eerste gezicht :) wat een mooie, schattige armbandjes zitten er in de Proud Mama armbanden initials collectie. Zelf heb ik gekozen voor twee grijze armbandjes, één met de letter D en één met een hartje. De D is uiteraard de eerste letter van Dévi, maar ook de eerste letter van de roepnaam van mijn vriend :) en het hartje geeft weer dat ik ontzettend veel van ze houd. De armbandjes zijn verkrijgbaar met alle letters van het alfabet en diverse mooie symbolen. 

Ik heb echt een zwak voor de kleur roze, zo heb ik al meerdere roze telefoons en telefoonhoesjes versleten en heb ik her en der in huis wat roze kaarsjes etc. staan (overigens heel subtiel, want vriendlief is iets minder dol op roze). Deze mooie roze vintage wekker was dus ook meteen één van mijn favorieten. 


4. Rexinter lunchbox Vintage Transport
Net als iedere andere mama kan ik het niet laten om ook regelmatig iets leuks voor Dévi te shoppen. Aangezien hij helemaal dol is op auto's, vliegtuigen enz. heb ik deze lunchbox voor hem uitgezocht. Ideaal voor fruit of een paar boterhammen :) of zoals Dévi doet, om thuis schooltje mee te spelen of auto's in te stoppen ;-D



Voorjaarsactie
Momenteel heeft Ikbenzomooi.nl ook een hele leuke Voorjaarsactie. Bij iedere bestelling vanaf € 49,- ontvang je gratis een luxe babyfles sleutelhanger. Het enige wat je hoeft te doen is de sleutelhanger toe te voegen aan jouw bestelling. Zij zorgen er dan voor dat deze wordt meegestuurd in het pakketje (actie loopt zolang de voorraad strekt). Nog een goede reden om even heerlijk te gaan shoppen bij deze superleuke webshop!


* Dit artikel bevat één of meerdere door mij ontvangen producten.

Wil je op de hoogte blijven van leuke webshops of meer zien van mijn persoonlijke leven als mama? Volg mij dan ook via InstagramFacebookTwitterBloglovin' en/of Pinterest.

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...