Shoplog: dagje shoppen in Groningen


Zoals ik al eerder aangaf gaan wij binnenkort heerlijk twee weken naar Curaçao op vakantie. Iets waar ik me uiteraard ontzettend op verheug! Ter voorbereiding op de vakantie moet er natuurlijk een en ander geshopt worden. Vandaar dat ik onlangs gezellig een dagje naar Groningen ben geweest met mijn moeder. 


Ik ben die ochtend vroeg opgestaan, want voordat ik ging shoppen moest ik nog een heleboel andere dingen doen. Ik begon met een ontbijtje van speltbrood met kokosvet en pure hagelslag (echt superlekker!) en een kopje rooibosthee. 


Ik was op het geweldige idee gekomen om vooraf aan het shoppen mijn haar nog even te verven. Zoals je weet zijn het licht en de spiegels in een pashokje vaak niet echt flatterend. En dit doet vaak ook niet veel goeds voor een kapsel met uitgroei ;)


Tussendoor ging ik nog snel even blogjes lezen, Twitter inplannen en mailtjes beantwoorden. Twee blogs runnen is best druk :-D


Mijn outfit voor deze dag. Lekker casual en comfortabel :) met schoenen die makkelijk aan en uit kunnen. Heel handig tijdens het shoppen. 


We zijn met de trein naar Groningen gegaan. Om in de stad te komen kun je een stadsbus nemen, maar je kunt ook langs het Gronings Museum en dan ben je zo in de stad. 


Typisch Groningen, deze enorme rij met fietsen. Die moest ik echt even op de foto zetten. Op de achtergrond ook een paar hele mooie panden, een perfect plaatje. 


Allereerst heb ik even wat zomerse nagellakjes gescoord bij de Hema. Lekker fris en zomers. Nu nog durven dragen, met name de rechtse, die is best fel.


Op Curaçao kun je natuurlijk niet zonder zonnebril. Dit mooie grote exemplaar heb ik bij de C&A gekocht, net als deze leuke sieraadjes. Mooie hangers met glitters en knopjes in de vorm van hartjes.


Qua kleding ben ik deze dag iets minder geslaagd, er is nog niet zoveel echte zomerkleding te vinden in de winkels. Het zijn met name allemaal shirtjes en jasjes, maar dat is echt veel te warm op Curaçao. Verder was ik ook nog op zoek naar een bikini, maar die heb ik ook nog niet gevonden. Wel heb ik dit leuke mintgroene shirtje bij Miss Etam gekocht. Een winkel waar ik eigenlijk nooit iets koop, maar deze vond ik toch wel erg leuk. 


Deze supergave ketting heb ik bij de H&M gekocht. Ik heb bewust gekozen voor een zilveren ketting zodat ik deze bij meerdere shirtjes kan dragen. 


Tussen het shoppen door moesten we natuurlijk ook even lunchen. En inderdaad, alweer een slechte keuze deze vegetarische pizza, maar wel superlekker. Ter compensatie had ik er een beker versgeperste sinaasappelsap bij genomen ;)


Tot slot heb ik nog dit mooie grote horloge gekocht. Deze is verkrijgbaar bij Imperium, een superleuke boetiek in het hartje van Groningen. Zeker een bezoekje waard mocht je ook ooit eens in Groningen gaan shoppen. 

Tot zover mijn shoplog. Ik hoop dat je het leuk vond en dat je een beetje inspiratie op hebt kunnen doen!


Volg Kleine Wondertjes ook via TwitterFacebookPinterest en Instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...