Vrolijke stapeldieren van Fisher-Price + WINACTIE!

Zoals ik vorige week al aangaf op mijn Social Media heb ik een leuke winactie voor jullie! Ik mag namelijk één van mijn lezers blij maken met een set van deze superleuke stapeldieren van Fisher-Price!


De stapeldieren zijn erg goed voor de ontwikkeling van de fijne motorische vaardigheden van jouw baby! Jouw kindje kan de vrolijke gekleurde dieren, een nijlpaard, een krokodil en een olifant, in iedere gewenste volgorde stapelen. Het stapelen gaat altijd goed! Goed voor jouw baby's zelfvertrouwen en probleemoplossende vaardigheden! De stapeldieren hebben precies het juiste formaat voor kleine handjes. Ieder dier heeft zijn eigen kleur en geluidje en stimuleert de visuele vaardigheden en luistervaardigheid. Het nijlpaard heeft een doorzichtige neus met gekleurde kralen die rammelen als je ermee schudt, zo leert jouw baby over oorzaak en gevolg! 


Kenmerken Fisher-Price stapeldieren

• Het stapelen gaat altijd goed en kan nooit fout gaan!
• Stapelen, uit elkaar halen, door elkaar husselen en opnieuw stapelen!
• De dieren hebben verschillende kleuren en ieder dier heeft zijn eigen geluidje;
• Precies het juiste formaat voor kleine handjes om vast te houden en mee te stapelen;
• Bevordert de fijne motorische vaardigheden, oog-handcoördinatie en meer!
• Set bevat een nijlpaard, een olifant en een krokodil;
• Geschikt voor kindjes van 6-36 maanden.

WINACTIE - hoe kun jij de stapeldieren winnen?

Zou jij ook wel graag een set van deze stapeldieren voor jouw (klein)kindje willen hebben? Doe dan mee met deze supergave winactie, dit kan als volgt:

• Like Kleine Wondertjes op Facebook
• Like & share het bericht over de winactie met jouw vrienden
• Laat een reactie achter onder het bericht waarin je aangeeft dat je meedoet met de winactie

De winactie loopt t/m 31 mei 2015, daarna zal ik de winnaars bekend maken op Facebook en mijn blog.

Heel veel succes iedereen!!

Deze winactie is in stand gekomen in samenwerking met Fisher-Price!

Wil je op de hoogte blijven van leuke winacties of meer zien van mijn persoonlijke leven als mama? Volg mij dan ook via InstagramFacebookTwitterBloglovin' en/of Pinterest.



3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk voor de kleine zeg.. Ik doe graag mee! :) Fijne dag, groetjes ilsiee prins, wiefiej@Hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke poppetjes. Dat is nog eens wat anders dan die saaie vierkante blokken!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...