Plog: zaterdag 19 april


Enige tijd geleden heb ik voor het eerst een plog geplaatst op mijn blog Blogbymama, een plog is een overzicht van mijn dag in foto's. Hier heb ik leuke reacties op gekregen, dus dit ga ik vaker doen :) 

eat-natural-ontbijt

Ik begon de ochtend met een gezond ontbijtje: yoghurt met muesli, gojibessen en agavesiroop. Muesli van Eat Natural is echt een favoriet van mij. In deze variant zitten veel verschillende ingrediënten zoals geroosterde boekweit, pompoenpitten, geraspte kokos, gepofte rijst en nog veel meer lekkers. Groot pluspunt voor mij is dat het glutenvrij en dus tarwevrij is. Gojibessen zijn echt mijn favoriete superfood, ze zijn rijk aan vitaminen, mineralen, antioxidanten (oa Vitamine C) en nog veel meer belangrijke voedingsstoffen. Meer informatie over de gojibes vind je op deze website.


Als tussendoortje had ik lekkere frisse stukjes meloen. Uiteraard heb ik voor Dévi ook een bakje gemaakt. Die is gelukkig dol op fruit, vooral op deze manier.



Het is de zaterdag voor Pasen, dus dan is het natuurlijk tijd om eitjes te verven voor bij het paasontbijt de volgende ochtend.


Het is eigenlijk ook zo simpel, maar Dévi vind het echt superleuk. Uiteindelijk heeft hij vijf eitjes geverfd en deze vol trots aan zijn vader en zijn buurjongetjes geshowd. Hij kon niet wachten tot hij ze de volgende dag op mocht eten.


Eigenlijk zou ik gezond moeten eten, maar ik had het die middag zo druk met allerlei werkzaamheden voor mijn blog Kleine Wondertjes, dat ik zaterdagavond voor makkelijk heb gekozen (slecht, ik weet het). Dit vind ik altijd zo gezellig, met z'n drietjes op de bank en dan  lekker minipizza's en een stokbroodje met kruidenboter erbij. Overigens wordt ik direct gestraft voor mijn slechte keuzes, want ik heb nu alweer twee dagen enorm veel pijn in mijn buik helaas. 

Zaterdagavond kreeg ik gezellig een paar vriendinnen op bezoek. Ik had het zo druk met kletsen en hapjes maken, dat ik helemaal vergeten ben om nog foto's te maken. Ach ja, van fouten kun je leren haha. Volgende keer beter om denken dus :)

Volg Kleine Wondertjes ook via TwitterFacebookPinterest en Instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...