Shoplog H&M

Zondag had ik even heerlijk niets te doen en tja, wat doe je als vrouw als je niets te doen hebt? Juist, online shoppen! Aangezien wij binnenkort twee weken op vakantie gaan naar Curaçao heb ik nog één en ander aan kleding en accessoires nodig, zowel voor mij als voor Dévi. Vandaar dat ik zondagochtend even heerlijk aan het shoppen was in de online shop van de H&M. Voor mijzelf koop ik eigenlijk nooit kleding online, omdat ik kleding graag wil passen, maar voor Dévi vind ik het ideaal. Lekker snel en makkelijk.

Allereerst kwam ik een aantal leuke, hippe spijkerbroekjes tegen. Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op deze stoere, lichte skinny jeans:

       


Overigens zal hij deze op Curaçao niet vaak dragen, maar deze broek kan hij uiteraard de hele zomer nog dragen.

Wat hij wel vaak zal dragen is een zwembroek, want natuurlijk zijn wij straks bijna dagelijks op één van de heerlijke stranden te vinden. Vandaar dat ik hier een leuk exemplaar van heb besteld:



Ook korte broeken kun je niet genoeg hebben op Curaçao. En hopelijk gaan wij (en jullie) deze ook vaak nodig hebben hier in Nederland :) Deze vind ik zelf ontzettend stoer en heb ik dus voor Dévi besteld:


Tot slot kon ik het niet laten om ook een kleinigheidje voor mijzelf te kopen. Dat zijn deze leuke oorbellen geworden:



Nu maar wachten tot mijn bestelling wordt geleverd :) ik ben erg benieuwd, het is toch altijd spannend hoe de artikelen er 'in het echt' uitzien.

Shop jij vaak online? En zo ja, wat en waar?


Volg Kleine Wondertjes ook via TwitterFacebookPinterest en Instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...